en otrolig längtan av något

Vad finns det att säga om matchen?
Förlust med 6-3. Hårt, svidande osv. Skit match och skit resultat.
Men jag antar att det är härifrån vi lär oss av misstagen, att det är härifrån vi tar nya tag,
det är härifrån vi hämtar kraft för att ta oss till nästa steg.
Som sagt, vi lär oss av våra misstag. Vi har potentialen och styrkan för det.
Vi vill, vi ska, vi kan! Heja kumla!!!

Min egen insats då?
Inte helt nöjd. Kom för ofta fel, och var inte särskilt mycket delaktig kändes det som.
Men även där, jag lär mig av mina misstag?
Kändes iallafall skönt att höra att Nisse var nöjd iallafall. Behövs den där rätta pushen när det
går tungt och segt. Bara att ladda om nu i veckan för nästa helg, och nästa möte.


Från det ena till det andra.
Prov imorgon och jag kommer att soma in.
Vill inte, kan inte, orkar inte. Nu känns det som att allt går emot mig.
Okej, man ska vara optimist och det är bara mig själv jag har att skylla.
Bara min jävligt dåliga förmåga att kunna planera. Jag kan det verkligen inte!
Måste ta tag i mig nu. Det här håller verkligen inte.

Bättre dagar till mig tack!!!
arriverdci - på återseende




Varför sviker du mej, varför sviker du mej, när jag, behöver dig
Var är du ikväll, min Merkuri, var är du ikväll, min Merkuri

Kommentarer
Postat av: alexandra bäver

du var asduktig linnea :) eller kanske mer känd som INNEBANDYLELLE för alla som inte visste det ;D

2007-09-24 @ 22:22:51
Postat av: innebandylelle

tack beaver :D
// innebandylelle

2007-09-28 @ 00:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0