ett under att du ser mig


Kände för en uppdatering. Vet inte vad det har tagit åt mig.
Anar starkt att rastlösheten har tagit över. Men snart besegrar jag den..

Det var ingen mysig hemmakväll, istället åker jag Emma och Soffy in på bio. Snäppet bättre faktiskt!  Vi ska se 'på smällen'. Har hört att den är sevärd så det blir nog bra de där..

Haha, och like always är det grymt kul i skolan. Eller ja, det är ju som med allt annat -de blir vad man gör de till.
Men vi gör det verkligen! och vi gör det bra!
Sp1EU, vilken klass. Har gått i 5 veckor, men känns som ett bra tag längre. Mycket positivt!
och like always har jag inte bra minne, vilket är resultatet av detta tråkiga, korta inlägg.
Får bli någon annan dag.

Arrividerci -på återseende


_________________________________
jag älskar innebandy
jag älskar innebandy
jag älskar innebandyu
jag älskr innebandyu
jag älsk arin nebandy
jag älksar innbenady

-jag älskar indie-bandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0