Hon gråter inte mer.


Okey, jag vet inte om någon läser mina inlägg. Men jag fortsätter väl att uppdater för att få ur mig saker och ting!

Det har varit en jobbig dag i skolan.
Sofia och jag tog tag i saken, och tog den tidiga (07.10) bussen till skolan för att ha möjlighet att plugga. Annars hade vi kunnat ta 08.30-bussen, men som sagt. Duktiga som vi är tog vi den tidiga tuben. Väl i skolan pluggade vi "hårt" ih och 50 min innan svenska lektionen.
Andra lektionen hade vi det omtalade samhällsprovet! Och oj, vad mycket det var att skriva.
Det var inte sådär jättesvårt om man hade pluggat efter målstencilen (vilket jag hade gjort) men sen gällde det ju att komma ihåg allt, och hålla ordning på det. Så att man inte blandade ihop de.. Hoppas bara att man fick G så.. -Den som lever får se!


Nu känner jag verkligen hur tröttheten smyger sig på, och hur mina ögonlock vill stängas för den här dagen.
Men den är ju tyvärr inte slut än. För första gången sedan vi började med bollpassen, känner jag mig inte särskilt peppad på att träna. Vilket är synd, innebandy är ju min passion. Mmmm. Men det tillhör väl livet de med. Att man ska ha sina bra och dåliga dagar. Det är bara kruxet att jag har haft mina dåliga dagar ganska ofta på senare tid. För ofta, enligt mig. Ordnar det sig?



Ja men det var väl allt för stunden.
Arrividerci - på återseende


Kommentarer
Postat av: karin

japp det kommer att ordna sig, dina dåliga dagar kommer att bytas ut mot strålande dagar! var så säker :)

2007-09-27 @ 17:34:47
Postat av: Linnea

tack Karin!! Skönt att höra att du är på min sida :)

2007-09-28 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0