och här fanns bara jag.



Efter att ha spanat runt på andras bloggar för ett blev jag lite sugen att återuppta min.
Har rensat gamla onödiga inlägg, och ska nu försöka fylla bloggen med nya.
 
Kanske borde presentera mig ännu en gång.
Jag heter Linnea och är 16 år. Har precis börjat en tre år lång resa genom gymnasiet. Jag kommer att tillbringa
min tid på Alléskolan, i Sp1EU (Europaekonom).
Helrätt linje, med en salig blandning männsikor i klassen. Och det är bara positivt!
När jag inte är i skolan eller pluggar så spelar jag innebandy, i härliga IFK Kumla IBK. Wunderbar!

Detta borde räcka som "första inlägg".
Ska plugga vidare på Italienskan nu, prov vankas imorgon.
Ciao Bello!



Jag kan hata mej själv, för att jag trott på dig, att jag föll för din magi
Och om mitt brott består i att ha älskat dej, blir jag aldrig nånsin fri


Kommentarer
Postat av: Saz

weeej äntligen! :D

2007-09-19 @ 06:57:53
URL: http://sazz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0