5 april

  

Friday my friday. Innehållsrik, kanske lite stressig också.
Direkt efter skolan tog jag och Soffy bussen till Pålsboda och gick ner direkt till ICA för att prata med Cammi om vi kunde få tillåtelse att stå och sälja fika under ett par timmar på eftermiddagen. Vi fick ett positivt svar så där stog jag och Soffy i ca 2-3 timmar och tjänade ihop 500 spänn till klasskassan.
Efter fikaförsäljningen gick vi hem till Soffy och spelade lite tvspel (jag sög!!) med hennes bror innan vi fick skjuts hem till mig, där vi gjorde iordning oss lite för kvällen. Sen, runt halv sex-sex kom Emma, Charlotte, Anna och Frida hit och vi käkade och drog in till stan för att gå på bio. Vi såg 27 dresses. En skitvärd film faktiskt, så den kan jag rekomendera! Snygg manlig skådespelare också!!


Saturday my saturday. Innebandy.
Spelade träningsmatch mot Västergötland med distriktslaget idag. Var riktigt förväntansfull faktiskt i och med att hade med både Fröjereds- och Lockerudspelare som vi mött i serien..
Matchen i sig kommer jag faktiskt, om jag ska vara ärlig, inte ihåg så mycket av. Sträckte baksidan av låret i början av andra så satt resterande tid av matchen. Men vi vann i alla fall med 3-2 och vi spelar bara bättre och bättre. Matchen avslutades med straffar för att träna till kommande SM som är nästa helg. Även straffarna vann vi. Vi satte tre utav fem, och de satte noll utav fem. niceeeeeeeeeeee!
Resan hem var också det en roliga upplevelse..


Nu sitter Daniel och Eva och pratar om bantning och nyttig mat med mamma och pappa ute i köket. Jag är sugen på chips. Rätt tillfälle?

Har inget att göra ikväll heller så kommer säkert uppdatera senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0