bad day

Skrev prov idag på idrottslektionen. Det gick väl an, fast kom i efterhand på att jag förmodligen missade ett antal poäng på sista frågan. Men just nu orkar jag faktiskt inte bry mig. Min reaktion visar sig väl när vi får tillbaka proven..


Spelade match med distriktslaget idag också. Andra matchen och vi vann med 13-2, om jag minns rätt. Riktigt bra insats och det börjar fungera mycket bättre nu.
Dock kände jag mig mest som en förvirrade höna. Jag hittar ingenting känns det som. Är vilsen, slår felpass, petar med klubba istället för att gå in med kroppen. Ja det är inte mycket som fungerar just nu. Men perioderna kommer och går. Träning imorgon och match på lördag igen, fast då mot Västergötland. Då.


Gjorde bort mig på bussen hem förut. Jag är faktiskt inte förvånad!
Ses i förhoppningsvis i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Saz

Dumt att erkänna men vart det inte 13-2? :P

2008-04-02 @ 22:17:47
URL: http://sazz.blogg.se
Postat av: Linnéa

jag ändrar! :)

2008-04-02 @ 22:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0