sunday bloody sunday

Om exakt en vecka är vi påväg till Schweiz. Åker ju den 26 och det tar väl 1½ dag kanske? Ska bli grymt kul i alla fall och jag kan knappt bärga mig. Trots att vi har två prov och en svenska inlämning i veckan så kommer de här dagarn innan avresa gå fort! När vi bestämde resan till Schweiz kändes det som åratal kvar, men nu är vi där. Plus att då är det bara en månad kvar tills Spanien och 2 månader till Italien och 2 månader till jag har gått ut ettan. Hur sjukt är inte det? Jag fyller 18 nästa år också! Tro om man räknas till vuxen då? Vet inte om jag vill tänka så långt, bättre att liksom leva i nuet.....


Levererade grillkolen med Soffy i fredags, vi fick ut i princip alla säckar. Fredagskvällen tillbringade jag med Natti och Soffy och sen sov jag kvar i Pålsboda.
Igår var det innebandy SM finalerna i Globen, tråkigt nog var jag inte på plats så det var självklart att kolla på dom på TV i stället. På kvällen kom Kalle hit och vi kollade lite på O.C och så...


Det här inlägget blev väldigt kort och tråkigt för det är ju söndag som innebär pluggdag!
Så det är väl bara att ta tag i't!
arrividerci - på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0