helgen som var...

Alla har väl dåliga dagar? Ni kanske fattar när min var.
men nu är det glömt!




Tänkte skriva lite om min helg. Eftersom det är sista helgen innan all innebandy drar igång så lyckades jag faktiskt spendera dagarna på bästa tänkbara sätt! :D

I fredags åkte jag och gymmade på dagen och tog sen bussen till Sköllersta eftersom vi skulle grilla och så hemma hos Jennie. Så i Sköllersta träffade jag Jennie och Ida och vi fixade iordning lite innan dom andra tjejerna kom. Blev riktigt gott med Jennies potatisklyfter och sallad + min och nattas grillning och de andra tjejernas sällskap! (det var jag Jennie Frida Natta Ida Sofie och Smilla!)
Eftersom jag skulle vidare till Örebro slutade tyvärr min grilienight med tjejerna vid halv nio när jag tog bussen som sagt till Örebro. Vid resecentrum möttes jag upp av Marie Jossan Hulken Alice och Jojje, och senare utanför Jojjes lägenhet anslöt sig Alex och Sofia. Resten av kvällen blev minst lika mysig som hemma hos Jennie.

På lördagen var jag hemma och kollade genom en säsong Sex And The City! (yes totally beroende!!) och vid en halv fem kom Sofia på besök. Efter ungefär en timme kom också Alex Alice Marie och Jojje hit och så åt vi och fixade det sista innan vi gick till Saz, där den beryktade lagfesten/födelsedagsfesten hölls! Först öppnade saz alla presenter och sen blev det kortspel. Några drog redan vid halv tio och vid halv elva bestämde vi oss för att åka in till Örebro. Det var jag, Alex, Sofia, Marie, Adela, Eva, Emma och Malin som hämtades av Nettan och släpptes av på järntorget. Dom äldre gick till Satin medan jag alex marie och sofia åkte vidare till Eve i Lillån. Kvällen blev galen men rolig. Kom i alla fall hem som planerat så allt gick som smort...

Söndagen blev lugn med en vända på gymmet där jag gjorde klart mitt första gympasspapper!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det roligaste var när bussen inte stannade^^ hihi

2008-08-07 @ 12:12:06
URL: http://aafskogh.blogg.se/
Postat av: Alice

träffade du verkligen oss vid resecentrum?

2008-08-09 @ 23:22:55
URL: http://myhollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0