it is it

Blir lite dålig uppdatering här.
i fredags var jag, soffan och johan på lars winnerbäck. orkar inte skriva nåt om det så gå till soffans blogg för att läsa om den upplevelsen.
lördag och söndag var vi på hemligt läger med innebandyn. orkar inte skriva något om det heller men kan säga att dt var grymt kul, med världens härligaste gäng tjejer och ledare. för att läsa vidare om vad vi gjorde så läs sazzs blogg.

efter att ha tagit ett bad och gjort mig iordning på söndagen när vi kommit hem sljutsade mamma och pappa in mig till örebro och köpte kinamat som jag åt i daniel och evas lägenhet (dom är i skåne) och sen när kalle kommit hem från matchen gick jag dit där linus makkan och dempa var. sen kom josefine, och vi kollade på film och spelade spel tills det var ljust :( igår kom mamma och hämtade mig så jag lagom han äta mat och sen åka vidare på träning och sen åkte jag till kalle igen. han är världens bästa! och om en vecka har vi 4 månader!

min brorsa har kommit hem från usa så nu är han, micke och jossie här och ska grilla med oss.
sen ska jag gymma.
arrividerci - på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0