evolution


Träningen igår gick bra. Trots seg skoldag var jag ändå inte jääätte seg på träningen. Dock gick Harres inte särskilt bra, tror att jag försämrade mitt resultat från förra gången. Men jag önskar att vi hade träning idag med, var verkligen sugen förut. Är för lat för att åka till gymmet i Kumla, eller ge mig ut på en löp-runda, men såhär under "vinter" tid känns det inte särskilt frestande. Promenad skulle visserligen funkat, fast Emma och jag kollade på film i stället. "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" hette filmen och huvudrollerna hade Jim Carrey och Kate Winslet. Haha, den var väldigt annorlunda och inte min smak direkt så det är ingenting jag rekomenderar.
Nu är brorsan här (en utav tre) och lagar mat. Ja, det låter unbeliveble men det är sant. Han ville komma ut till oss för att laga mat.. Jo jag tackar ja, hoppas bara på att det smakar.



Hade engelska prov idag och jag vettetusan hur det gick om jag ska vara ärlig. I början kändes det rent ut sagt skitdåligt, men framåt slutet flöt det på. Men när jag sen kommer ut och man hör vad alla andra svarat, så ja då kände jag mig ganska lost. På en fråga hade jag lyckats svara "prepare" istället för "prefer"... Lite smått irriterande.

OCH NU TILL DET BÄSTA(?)!
Idag är det verklighet. Allting är klart! Lägenheten i Kumla är fixad och kontraktet för våran husförsäljning är skriven. Jag tror inte jag har fattat det riktigt än. Det kanske tar ett tag att smälta ner. Ha ha, vad jag låter patetisk. Folk flyttar ju varje dag. Varför göra så stor grej av det hela? Jag vet inte egentligen varför det känns så mycket, eller varför jag tror att det ska kännas så mycket. Jag menar, man kan ju inte gräva ner sig och aldrig förändra. Jorden går ju inte under direkt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0