floorball

Jaha, jag hamnade här även denna kväll. Typiskt, eftersom jag inte har pluggat varken svenska eller företagsekonomi. Som tur är så är jag ledig på fredag p.g.a innebandyn så förhoppningsvis kan jag få lite gjort då. Det är bara det att det är himla jag, att bara skjuta upp allting. Ja, det är väl sån jag är antar jag. Och man måste väl accpetera för att komma till förändring, eller hur är det? Jag har väl i alla fall accepterat nu tror jag.

Okej, det vart ett par rader om ingenting där. Brukar bli så när jag öppnar käften (eller skriver med för den delen, haha och nu gör jag samma sak igen!!).
Idag kom i alla fall mejlet med distriktslagstruppen. Läste först inte så noga igenom det, men såg sedan att det var bifogat ett dokument med hela truppen på. Och ja, grattis alla, och vad kul det ska bli! och vad vi ska vinna! Men första målet att sikta in sig på är denna helg. Ska till Tidaholm och spela lag sm, och vi ska oss vidare!! Till Göteborgsfesten där finalerna hålls! Fan brudar.......................


jag saknar det där
arrividerci - på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0