"inte" existerar inte

Vad sur man kan blir för mindre. Missförstå mig inte, jag tycker jättebra om min klass, men ibland blir allting bara för mycket.

I höstas bestämdes det genom omröstning att vi skulle åka till Barcelona (mitt förslag var Grekland men det var väl ingen direkt som nappade). Ja vad bra, när ska vi åka då? Hur ska vi få ihop pengar? Mycket förslag lades upp och vi började lite smått att samla ihop pengar på olika sätt.. Förra veckan på klassföreståndartiden hade vi fortfarande inte besämt vilken vecka vi skulle åka, så då bestämdes det. Också det genom omröstning. Majoriteten blev v.21, preliminärt. Våran nya mentor Patricia visste inte helt säkert om hon kunde. Idag släpper Patricia bomben och säger att det inte funkade, hon kunde inte åka v.21, utan de föreslog att vi skulle åka en vecka efter, alltså v.22. Då började tjafset. Endel kunde inte v.22 och föreslog v.23, men då kunde inte Torgeir. Andra vill åka i augusti och de föreslog andra veckan efter sommarlovet. Och ja sen kan ni själva tänka ut hur det blev och vad som bestämdes. INGENTING! Jag blir så trött.......

Därför ska jag rensa skallen och ge mig ut och springa. Ikväll blir det att plugga och lägga mig. Har bestämt mig för att börja lägga mig tidigt härdanefter (från igår), eftersom jag är så trött om dagarna. Ska drömma lite om SM-medaljerna som man har chanser på.


 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Okej, det gjorde vi med! så vi lär ju ha mötts när du spelade i Yxhult :) Nej, jag kom aldrig med till distrikslaget haha.. Gjorde du?
Puss =)

2008-01-29 @ 17:37:43
URL: http://josephinelofborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0