Is this your kind of place?

Tränade även idag. Och måste faktiskt erkänna att den här träning var ett lyft mot gårdagens. Innan träningen hade vi teori, och pratade lite om Scweiz-resan. Det ska bli skitkul tycker jag. Åka utomlands med laget och spela mot ett Schweiziskt lag! Dessutom kanske åka över till Italien och Milano. Jo men tacka sjutton för att man längtar. Vet inte vad man förväntar sig av livet annars? Kan ju inte bli annat än bra, med det gänget!

Mamma, pappa och Emma var och kollade på en lägenhet idag. Också den låg i Kumla, men kommer inte riktigt ihåg var. Den var tydligen ganska ointressant så det alternativet eliminerades bort. Och imorgon ska dom iväg igen och kolla på en annan lägenhet. Jag hoppas att även den inte passar oss och vi väljer att "ta" den första vi var och kollade på. Det var något speciellt med den, det kändes som att jag kunde tänka mig att kalla den för hem istället. Väldigt konstig känsla det där. Har bott i samma hus hela mitt liv, blivit uppfostrad här i Pålsboda och har ett liv här. Men det ska vi lämna för att fortsätta våra liv någon annanstans. Okej, inte särskilt långt borta kanske, men ändå. Ett nytt hem liksom. Det är nervöst jag kan inte säga något annat. Nervöst, men spännande...

Nu ska jag sova.
arrividerci - på återseende!



Dagens höjdpunkt:


i mål: Emilia Larsson, debut

backar: Krilla-Lund, Sandy-Dohn

kedjor: Paulina-Emma-Nyman, Fisen-Alex(debut)-Marie, Persson-jag-Maria

på bänken: Soffy, Totta, Sama/Satte, Falk och Hanna

bortmatch
IFK Kumla vs. Mariestad/Lockerud
lördagen den 12/1 kl1700
let's do this!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0