okej!

Förra inlägget var nästintill bara skit så jag raderade det. Dagen har väl i sin helhet var okej, inga bekymmer men inte heller några riktiga glädjehopp! Så ja, helt okej. Tränade idag också, och har börjar småpacka lite inför helgen. Träningen gick inte okej, så jag hoppas verkligen att jag kan tillföra något på matcherna i helgen. För vi ska verkligen gå vidare, för att sen spela final i Göteborg (GTB som nisse förkortade). Och jag ska drömma vidare om mina framtida SM medaljer.....


plus att nu är Scweiz-resan med innebandyn i april nästintill spikad. Vi ska dessutom åka över till Italien en dag och shoppa i Milano. Hur låter det, va??? Och nu är också Spanien-resan med klassen bestämd och det ska väl förmodligen beställas flygbiljetter imorgon. Jag längtar! Våren kommer bli bäst!

Men nu. Sängen.
arrividerci - på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0