Otursdagen

Min syster sa det och jag håller med, "finns det ingen rättvisa i världen?"
Det gör det nog inte, i alla fall inte någon som drabbar oss. Matchen var till stora delar våran, vi vann skottstatistiken med 44-28, vi gjorde första målet, vi stog upp medans dom föll. Allting talade för oss, en seger för Kumla. Men icke. Trots att vi som sagt stog upp i närkamperna var det vi som föll till slut. Resultatet blev 6-5. Helt otroligt. Vi gjorde en av de bättre matcherna och ändå kan vi inte få med oss en enda poäng. Ja jag vet inte, finns det någon rättvisa????? (min insats vill jag inte ens prata om.....)
Kvällen kommer bearbeta den tunga förlusten och morgondagen innebär en hel del plugg. Men på måndag är det igång igen, ut på en ny arbetsvecka och sedan match till helgen igen. Bara att ladda om då.

Inte så mycket positivt i det här inlägget. Men stå ut, det kommer väl så småningom?
arrividerci - på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0