update again

Nu har de åkt, Johan, Nilla och Esmeralda. Ja, familjen som var här och kollade på vårat hus. De verkade jätteintresserade. Nu återstår bara att vi ska sätta ett pris, och sedan ska vi se om de fortfarande är intresserade. Och, så måste vi hitta någonstans att flytta till såklart. Det lutar åt Kumla, i och med att Emma och jag spelar innebandy där, och det blir även nära till mammas jobb eftersom hon arbetar i Kumla.. Tro hur det blir?



Nu är jag mest trött och vill bara gå och lägga mig. Har fortfarande ont i halsen så vet inte om jag kan åka till Anna ikväll. Skulle verkligen vilja det, och träffa tjejerna som jag inte sett på hela lovet. Får se hur det blir.
Arrividerci - på återseende

Kommentarer
Postat av: michaela

weeey kumlabo maybe ;P

2008-01-06 @ 17:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0