brilliant!

Citerar Jin "jävla kuksugar dag".
Fast dagen fick ju ett bra slut, trots allt!

Vill inte sitta här och beklaga mig över min dag. Den var dålig thats it. Jag åker ju om två dagar liksom, då kan jag inte sitta här och vara pessimistisk. Det finns inte på världkartan.
Precis, åker om två dagar ja. Två jävla dagar. Och jag har packat? Nej. Och jag har städat? Nej. Och jag är taggad? Ja! Som tur är så har vi ledigt imorgon, så får ta tag i packningen och städningen då. Ska försöka hinna med att gymma en sista gång innan vi åker också. Och på kvällen kommer Anders och Annika som vanligt, och förhoppningsvis dyker Kalle  också upp och säger hej då!

Dagen var en jävla kuksugar dag ända fram tills kvällen.
Var och åt med Jin, Hanna, Soffan, Emma, Challe och Frida på sokrates här i Kumla. Och förutom att maten, som vanligt, var delicious så var även sällskapet utmärkt! Kan inte sluta det här läsåret på ett bättre sätt! Tjejerna har gjort hela ettan, kommer göra hela tvåan och trean och mer därtill!
Efter maten gick jag och Soffan hem till mig och kollade på fotbollen med Papi. Och vilken match! Och vilken öppning på EM. Och vilken Zlatan.
Kan beskriva nästa match för er;

Jag. Helena. Mamma. Pappa. Baren i Aprilia Marittima. Vi har Sverige flaggor. Tröjor. Pappa har gul och blå krullperuk. Mamma har gula och blåa naglar (hahahah ja jag vet!!!). Vi jublar. När Sverige vinner. Andra segern. Mot Spanien.
När jag är i Italien.



arrividerci - på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0