en speciell dag

4 juni.

Exakt 21 dagar kvar tills Emma fyller 20. 
Exakt en månad kvar tills jag fyller 17.
Exakt ett år och en månad kvar tills jag fyller 18.
Exakt 8 dagar kvar tills skolavslutningen.
Exakt 8 dagar kvar tills vi åker till Italien.
Exakt 10 dagar kvar tills vi är framme i Italien.


4 juni.

Försov mig.
Emma ringde och sa att vi inte hade några lektioner.
Åkte in till Örebro.
Gick på stan med Jin.
Gjorde av med pengar.
Träffade Kalle.
Gick till USÖ.
Gick till tåget.
Gick till apoteket.
Åt.
Ska på träning.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag fyller år 25? Eller du kanske känner syftade på nån annan Emma som fyller 20...

2008-06-06 @ 00:01:35
URL: http://emmeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0