face it

Värt att vara ledig idag. Har påbörjat den till kännes oändliga packningen, men har inte kommit långt. Har bara börjat tagit fram lite kläder som ska med, sen måste ju även allt annat jox packas ner. Brukar vara ute i god tid, men jag vette tusan vad det är nu. Känns ju inte ens som att vi ska åka imorgon. Jag menar, hur mycket brukar jag inte se fram emot sommarlovet och semestern?! Det känns bara som att morgondagen är en vanlig vardag. En vanlig torsdag. En vanlig torsdag den 12 juni. En vanlig torsdag den 12 juni då sommarlovet börjar. En vanlig torsdag den 12 juni då sommarlovet börjar och jag åker till Italien.

Nej det klickar inte. Det har gått för fort fram helt enkelt.
Och jag åker från Kalle. Nej, det klickar verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0