Är det våren som gör att knopparna blommar?

Jag har fortfarande inte ork att resumera resan eller skriva vad vi gjorde.

Igår hade vi hål från tjugo i nio till halv tre. Det var ganska kul!!!!!!!
Gjorde i alla fall lite nytta och följde med Jin till Laxå för att informera barnen om discot vi ska ha där på fredag och hann plugga en hel del med Soffy. Kvällen blev också lyckad!

Hade tänkt att springa en runda ikväll eftersom jag och Emma missade träningen p.g.a att vi var med Sandra Mattson i Åsbro, på föreläsning och så hjälpte vi henne att visa lite övningar och sådär för de som var där. Men ja. Ut kom jag aldrig, klockan var rätt mycket och jag är trött så ska snart gå och lägga mig.

arrividerci - på återseende

Kommentarer
Postat av: Johanna

En dos av båda:P Plus att det är äldre inlägg från den andra bloggen som jag återpublicerar, iaf en del:P

2008-05-11 @ 16:14:07
URL: http://aafskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0