för närvarande

Nu är allting i ordning. Har laddat upp med att vindruvor imorgon till nationella provet i matte. Det är väl typ det enda man kan göra. Soffy och jag kom i alla fall fram till att det jag inte kan idag kan jag inte imorgon. Det är ju nu man ska visa vart och hur man ligger till så, det jag kan de kan jag..


Träningen gick helt okej. Var inte med och sprang pga av "skada" på foten. Känns lite fjantigt men så är det. Gjorde lite andra övningar med Jennie istället och känns som de tog rätt bra det med så.. Träning på onsdag, fotboll på fredag och sen är det tester på söndag och upptaktsmöte. Ska bli spännande. Har heller ingen aning om det kommer komma spelare från andra klubbar och gästträna, så det ska också bli kul och se..

arrividerci - på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0