Hemma, efter en vecka i 6 underbara land.

Danmark. Tyskland. Österrike. Schweiz. Italien. Frankrike (Sverige)


För tillfället har jag varken tid eller ork att skriva något om Schweiz. Men jag lovar att det kommer. Om inte, påminn mig för det finns faktiskt en hel del att berätta! Kort ska väl också kunna läggas upp. (annars sazz.blogg.se)


Kan i alla fall meddela folket som kikar in här att mina käre far har köpt en motorcykel och i oktober är det dags att flytta igen. Det är det nya som hänt i våran familj, och jag vet inte direkt om jag gillar något utav det.....


Imorgon kommer Kalle efterskolan. Något att stiga upp för på morgonen. Annars kan det va, har mest plugg nu.
-Specialidrotts uppgift inl. 2 veckor
-Nationella, tre delprov Tyska
-Nationella, tre delprov Italienska
-Nationella, tre delprov Matematik
-FeB inl. imorgon
-Svenskauppgift inl???
-Historia/Engelska, föredrag om Vietnamkriget på eng
-Samhäll, föredrag om Shanghai

Det gör inget om du inte har medlidande. Jag lider med mig själv och det räcker för att jag ska kunna klara mig.
Min målstolpe är Spanien om tre veckor!!


arrividerci - på återseende


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag lider med dig, min vän.

2008-05-06 @ 11:49:35
URL: http://johannaafskoogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0