höjden på lathet?

Mamma brukar alltid säga till Emma att hon är den lataste som går i ett par skor.
Trots att vi har ca 5 träningspass i veckan. Jag kan visserligen hålla med om att hon är seg, men lat vet jag inte?
Tydligen så får man som mamma vara hur lat som helst...


~ Emma, jag och mamma satt och åt varma mackor vid bordet. Två stycken var kvar i mackgrillen och Emma bad mamma (som har sin plats närmast) att hämta de mackor som var kvar.

Mamma: Jaha, jag hade tänkt att du skulle hämta dom?
Linnéa: Men du sitter ju närmast. Och du kallar Emma lat när du säger att hon inte orkar komma till bordet när det är mat
Emma: Ja precis...
Mamma: Ja men det är skillnad.
Mamma, x antal sekunder senare: Plus att jag har ont i foten...


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah, så typiskt att hon lägger till "jag har ont i foten"

2008-05-19 @ 23:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0