it doesn't matter how far




Nu är nationella proven i matte över. Ingen kommentar över hur det gick, det tar jag på onsdag när jag fått tillbaka de förbaskade proven och då alltså vet mitt betyg. Men jag kan meddela att det känns lite sådär, faktiskt.


Men jag jag har ju tre smaskiga prov kvar. Ett nu i veckan som består av min förmåga att kunna prata tyska utan papper. De andra två är på Italienska och är en skrivning och läsförståelse om jag inte minns fel. Synd för mig att ett utav proven ligger på den tid då jag har tid på USÖ. Det måste lösas. Troligtvis kommer det dröja innan jag får någon ny tid, men jag kan ju inte skita i ett nationellt prov. Så får nog drass med mina "bekymmer" några månader till.





Dagens:
-Lunds födelsedag och namnsdag
-Jessicas födelsedag
-Min namnsdag


arrividerci - på återseende


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis på namnsdagen;)

2008-05-13 @ 22:11:09
URL: http://aafskogh.blogg.se/
Postat av: marie

grattis på namnsdagen plutt! :*

2008-05-15 @ 09:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0