nostalgi

Det är när skolan börjar lida mot slutet och sommarlovet snart tar fart man börjar fundera på hur egentligen sommaren kommer bli.
Det är då man tänker tillbaka på förra sommaren och inser att ingenting kommer bli som då och att den här sommaren förmodligen inte kommer innehålla samma människor. Tyvärr!

Åkte bussen hem med Elina, Soffy och Emma idag. Klart att vi kom igång och började prata gamla folkasbo minnen. Jag kan bara säga att jag saknar tjejerna grymt mycket!




Näst sista dagen på folkasbo. Jag i grönt och Sofie i vitt



Elina Natti jag och Ida städdagen sista veckan



Frida jag och Natti



Trion! jag natta och fisen



världens bästa soffy och jag



Julspexgruppen



Karl?



Simme?


Behöver jag säga mer?

Här finns också jävligt bra bilder;
http://IdamackaroN.bilddagboken.se/p/show.html?id=56160078&directlink=1

Kommentarer
Postat av: Elina

ååh, det var tider det!

2008-05-21 @ 22:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0