the future

Jag försöker komma på något viktigt att skriva om. Det går inte så bra eftersom jag inte vet om något viktigt händer mig just nu.


Åkte i alla fall med Soffy efter skolan för att sälja fika vid ICA idag. Det gick som smort, vi blev av med allting och fick dessutom 75:- extra eftersom en kund gav bort sin "växel". Det var ju rätt värt så Soffy och jag vart glada. Haha, för dom som inte visste det så är Soffy ganska bäst.

När vi stog där och huttrade kom det en gubbe på kanske 70+ förbi vårat bord med fika och mumlade något med fika och tjock mage. Soffy tyckte nog lite synd om honom (?) och frågade mig vad man skulle svara när någon sa sådär. Jag sa att man skulle säga åt folk att äta mer, eftersom man bara har ett liv. Då kom vi in på framtiden.
Ett intressant men läskigt ämne, faktiskt.

När jag har gått ut gymnasiet vill jag ut och resa. Först som Au Pair, och då helst i USA, men sen bara resa runt i världen. Men då måste jag ju jobba en hel del för att kunna dra ihop så pass mycket pengar att jag kan stanna ute ett par månader. Förhoppningsvis skulle det kunna bli att åka till Norge och jobba. Efter att jag rest tillräckligt och sett det jag vill se vill jag komma hem till Sverige och utbilda mig till Polis. Barn skulle jag egentligen vilja skaffa vid 26-27 års åldern så att det inte blir försent. Jag vill ha tre barn, två biologiska och ett adopterat. Minst ett av mina tre barn ska vara en kille som ska heta Leon. När jag är runt 32 år åldern ska jag flytta till Italien eftersom jag, om allt går som planerat, är gift med en rik Italienare. På det viset slipper jag jobba. Men rik Italienare eller inte så ska jag i alla fall flytta till Italien någon gång under mitt liv. Jag menar, man har ju bara ett liv. Varför tveka??

Framtiden. Over and Out.



arrividerci - på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0