dagen

en händelserik dag. direkt efter att vi slutat (11.25) samlades klassen och övade på lucialåtar eftersom det har bestämts att vi ska gå luciatåg för nära och kära! Efter vi hade sjungit klart åkte jag Emma och Jin in till stan och efter några timmar kom även Soffan in. Det blev en väldigt värd shopping eftermiddag faktiskt. Vid fem tiden kom mamma och hämtade oss och skjutsade oss direkt till Kumlatorg där vi mötte upp min syster, Hanna, Frida och Jessica för att äta lite god mat på Sokrates. Och nog blev det god mat allt. Och gott sällskap!!!
Tjugo i sex skildes vi åt, då jag Hanna Soffan och syrran gick till Kumlas Folkets Hus för att kolla på underbara Lars Winnerbäcks film. En film baserad på hans sommarturné.... 

Filmen var jävligt bra. Kan säga att när Lars och Miss Li sjöng "Om du lämnade mig nu" väcktes en massa minnen från i somras.
"När jag hör den här låten så tänker jag på dig"


Kommentarer
Postat av: Helena

blev hämtade kl 5 och skildes åt efter maten tjugo i sex? SNABBBA!!!!!!!!!!! minen

2008-11-29 @ 17:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0