I did it twice

Det har varit en sån seg dag idag.
Vaknade imorse av att jag mådde illa. Men gick ändå upp och gjorde mig klar inför skolan i form av sminkade mig, klädde på mig och åt frukost. Sen, ca 15 minuter innan jag och Flavio skulle gå till bussen var jag tvungen att gå in på toa och där kom frukosten upp. Så mamma sa åt mig att gå och lägga mig och så ringde dom och sjukanmälde mig. 40 minuter senare skulle jag gå upp och hämta något och måste igen rusa in på toaletten för samma besök som tidiagare.

Sen sov jag till halv ett med ett par avbrott av telefonsamtal och sms. Halv två gjorde jag mig två mackor och la mig och kollade på film. Mackorna har inte kommit upp än och har kollat klart på första säsongen av 2½men.
Mamma tror att sjukan beror på något jag åt igår, till exempel youghurten som var på gränsen till för dålig så jag hoppas verkligen att det är så eftersom jag inte vill missa varken släktträffen på lördag eller matchen på söndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0