magsår

Jag har aldrig varit så stressad som jag var idag.
I skolan skrev vi ett nationellt prov. En uppsats på engelska -på 1h och 20 min. På tok för lite tid tycker jag, som inte hann klart och var tcungen att stresskriva. Andra lektionen var dans som Jin höll i. Det gick på tok för snabbt för mig eftersom jag saknar taktkänsla och rytm i kroppen. Sista lektionen (yes vi har bara tre st på fredagar, thank God!) var eget arbete på tyskan där jag och Hanna jobbar med tyska delstaten Sachsen-anhalt. Vi har inte kommit särskilt långt och eftersom muntliga redovisningarna börjar nästa kan man inte undgå att känna stress.

Efter att vi slutat stanna jag, Jin, Soffy och Jessica kvar i datasalen för att jobba med vårat EU-tema projekt. Vi slutade halv tolv och stannade kvar till 15.14 tåget som vi skulle ta för att åka in till stan. I Örebro letade vi efter present till Natti som fyller på söndag (Grattis gumman!) och vi hade egentligen ingen aning om vad vi skulle köpa. Gick runt i några affärer innan vi till slut slog till och då var det bara nån timma innan bussen hem gick och som skulle köpa både vinterjacka och kängor. Dock hittade jag inte min absoluta dreamjacket någonstans i hela örebro så jag undrar om jag är för sent ute? Och när jag skulle köpa kängorna så var det på fel wedins jag hade gått in.
Hade stressat och småsprungit genom affärerna i Örebro och måste erkänna att jag kände mig äckligt fuktig på ryggen.

Bussen hem gick tjugo i sex och tjugo i sju skulle mamma skjutsa in mig och Emma till Mellringe där vi skulle kolla på "derbyt" ÖSK - Axberg. Så jag kom hem, åt och åkte igen. Dock var det waste of fredagskväll eftersom matchen var tråkig och det vasr typ inge folk och axberg var mycket bättre än ÖSK (ÖSKs ungdomslag och inte div1 laget dock!). Jag hade trott att det skulle bli lite drag på matchen -men icke. Emma och jag skulle åka med en tidigare in till stan men den missade vi så vi fick ta en lite senare.

Sen dess har jag inte stressat något mer. Vad bra!
Men jag har ändå fått min mammas magsår.


Kommentarer
Postat av: helena

vi som inte skulle bli som våra mammor. MINEN

2008-11-15 @ 16:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0