säg att det bara är en tillfällighet!

Är det alltså dags att börja tro på horoskop?



Hälsa: Vädret gör att du har lätt för att råka på en förkylning. Kom ihåg att äta mycket frukt och grönt.
Gick ju hem från tåget (som tog kanske 20 minuter) i spöregn så förvånar mig inte om jag blir förkyld?

Arbete: Ändrad arbetsplanering verkar inte direkt gynna dig, men försök ändå göra det bästa möjliga av de rådande omständigheterna.
Åkte hem från skolan tidigare för jag hade ont i magen och vi eget arbete på två utav tre lektioner. Har pluggat nu här hemma så har ju fått mer gjort än vad jag skulle annars?

Relationer: Du tycks nu söka utvägar ur den situation som du befinner dig i. Men du tvekar eftersom du inte vet vad du vill.
Inga kommentarer men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0