konsten att packa

Nu är flytten igång för fulla muggar.
Än så länge har jag två kartonger som är igentejpade. En med CD skivor och en med papper/böcker som ska sparas. (nödvändigt?) Gick nyss igenom min beautybox och smyckeskrinet. Det var ett helvete. Hittade en knut med olika halsbandskedjor och det tog mig kanske tio minuter att lösa upp knuten. (nödvändigt?) Men nu är jag i alla fall klar med smyckesbiten. Tog mig i kragen att slänga en ring (och massa andra skitsaker) som saknade tre stenar, haha kan verkligen inte fatta varför jag sparade den i förra flytten. Det här går bra... Har bara hela garderoben, byrån och en jävla massa saker till att packa ner!



Igår var jag i Kumlahallen i stort sett hela dagen. Jobbade på F16-SM för att tjäna in pengar till laget. Skötte micken två matcher och jag kan ju säga att Lasse Persson gör ett jäkligt bra jobb när han är speaker på våra matcher. Jag tror jag klarade mig en gång utan att säga någonting fel haha.
På kvällen kom brorsorna och dom hit. Roligt att ha hela familjen hemma en sista gång i den här lägenheten!

Ska fortsätta packa nu
arrividerci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0