never had a bad hair day?

Trots att jag inte ställde klockan på ringning idag så vaknade jag ändå 09.10. Underligt eftersom att jag vaknade 12.30 igår. Hur som helst så sedan jag vaknade har jag packat och gjort lite läxa.
Har ett föredrag om Jonas Gardell på torsdagen efter lovet, så läste igenom det jag ska prata om. Jag kan ju inte direkt säga att jag är nöjd med min prestation. Vet inte om jag kanske borde skriva om allt? Måste i alla fall göra en power-point också, något som jag är urusel på...


Läste för någon vecka sedan i en tidning att olivolja-hårinpackning ska vara bra för håret, så igår efter träningen provade jag det. Smetade nog in för mycket olja i håret för idag kan jag helt ärligt bre mackor med det. Jag går runt i turban ala spanien här hemma för att jag blir så äcklad av mitt flötiga hår.
(Jag ska duscha det, sen när jag har tid haha)

Kommentarer
Postat av: Allaaanbralleeen

Haha, Klart du kommer få ett brev, vad tror du om mig?

Fast jag måste varna för dålig handstil! urusel!



Min nacke är lite knas.. :P

men det är bra, då slipper jag ta ett beslut om lumpen :)

2008-10-28 @ 22:50:26
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0