to do

Läste nyss lite gamla inlägg jag skrev förra vintern/våren. Hittade en lista på vad jag skulle göra under kommande månaderna och har ju glömt kryssa för om jag verkligen gjorde det. Så här kommer domen:





vårens lista! (uppdatering, glömde bort två viktiga saker!!)

Det här har jag att se fram emot våren 2008!


[ja] 25/1 derby mot KFUM Örebro i Kumlahallen 19,00
[ja] 26/1 sista distriktslagsuttagningen inför 90-SM i vår
[ja] första helgen i feburari F89-SM med Kumla (hela helgen)
[ja] sista veckan i mars flyttar vi från Pålsboda. Officiella datumet för flytten är 1/4
[ja] april innebär distriktslags SM med F-90 (om man blir uttagen)
[ja] 26/4 åker vi till Schweiz med innebandyn i en vecka!!!
[ja] Nationella proven i matte samt tyska i april (vet ej hur de ligger till i övrigt)
[ja] sista veckan i maj åker vi till Spanien med klassen, Sp1EU
[ja] 13/6 skolavslutning
[ja!!!!!] ITALIEN
[ja] fotbolls em
[ja] Kent i Örebro i mars
[ja] Lars Winnerbäck i Brunnsparken, augusti 

2008-01-20 @ 20:35:50 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks (0)




tjiho. kanske kommer en lista för hösten snart, vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0