helgen

Ikväll ska jag laga mat åt min familj. Något som inte tillhör det normala för mig. Men mamma vart jätteglad igår när jag erbjöd mig så ska försöka få till det. Ska göra en hemma version på Efesos grillspett som är jävligt värd, med fläskfilé rödvinsås bearnessås sparris och grillade? tomater. Till det blir de klyftpotatis och som efterätt blir de blåbärspaj och vaniljsås. Hoppas inte pappa läser min blogg för de ska vara en överaskning till honom.





helgen.
-Efter skolan och efter att ha stått och sålt fikabröd på hallsbergsmarknaden åkte jag och Soffan och gymmade på Multek
-Imorgon kl 1100 kommer Göran Persson hit för att inviga de "konstverket" vi har vid ingången.
-På söndag är de DJSM!! taagg till de så de blir en luuuugn helg! skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0