torka.

Nu är det mycket som händer i mitt liv. Men också mycket som inte händer.

För att förklara mig lite så måste jag faktiskt nämna hur mycket vi har i skolan att göra. Det tar krafter från en, faktiskt. Jag vet inte om det är därför jag inte riktigt varit mig själv på senaste tiden. Det kokar ofta i mitt huvud och just nu känner jag bara att om nån säger något till mig så kommer jag svara något elakt tillbaka. Det är inte ett gott tecken va?
Ska bli skönt att ha en veckas lov nu. Även om de inte kommer bli så mycket vila.
Flyttar på torsdag så har en hel del att packa, nu på en vecka. Har även riktigt mycket att plugga på tills efter lovet då vi har första matteB provet, samhällsredovisning, EUtema redovisning, och jag vill få till alla riktigt bra så att jag kan bli nöjd.

På tal om flytten så är jag i alla fall taggad. Vet att det kommer bli så mycket bättre än att bo här.
Jag hade faktiskt tänkt att lämna allt gammalt som jag inte längre behöver ha kvar (inte bokstavligt talat!!) i den här lägenheten och börja om allt på nytt. Ja inte börja om livet kanske, men nästan.. haha
Vet exakt hur jag vill hur mitt rum ska se ut. Vi ska till lägenheten på förhandsvisning om ungefär en timme så jag hoppas att det ploppar upp lite idéer i mitt kokande huvud.

Imorgon ska jag, Emma, Frida, Jessica och Stina in till Örebro och kolla på High School Musical 3. Ska bli riktigt kul och har taggat för det hela veckan. Främst med att sjunga och lyssna på låtarna från tidigare soundtrack.
På lördag är de match. Men de tänkte jag faktiskt återkomma om.
Nu tänkte jag avsluta jordens tråkigaste inlägg.
Ska försöka att bli gladare, det lovar jag. Det kommer. Snart. det lovar jag

arrividerci - på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0