come to mama

Om en vecka imorgon, den 22/4 åker jag med klassen till beautiful Rom. Det ska bli en kalas resa med att kolla på bl.a Colloseum, Vatikanstaten, Peterskyrkan, kolla på fotboll (Lazio-Atalanta), äta god mat och glass, italienare på mopeder och för att inte tala om sol värme och underbart sällskap. Som toppen på moset så sa Antonio att det dagen vi kommer besöka hans hemstad, Neapel, så ska vi ses! Something to look forward to!




Hela klassen på Rockafella. Med Borats brorsa i mitten



Klassen i en park i Barcelona


Hanna, Jin, Jag och två franska grabbar


Tjejerna


Jag och Hanna påväg till the ocean



Antonio och jag i italien i somras


Kommentarer
Postat av: Helena

åh hälsa antiiiiii :D

2009-04-15 @ 15:54:35
Postat av: malin

vill oxå åka!

2009-04-15 @ 22:02:51
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/
Postat av: Cecilia

Det är inte långt kvar nu!! peppa!!!

2009-04-16 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0