when our time come I know we will laugh


Jag sitter här med ett sug i magen. Sug av förväntan tror jag. Nervositet. En smula... Ja, av ovishet. Hösten kommer bjuda på en hel del. Till att börja med ska ju Moneybrother till Örebro och herremingud vad kul det ska bli! Men innan det ska jag hinna åka till Göteborg för att mönstra. Det är något jag ser fram emot (och har gjort det ett tag nu) mycket, men ändå känner jag mig hur nervös som helst. Ska jag hitta alldeles på egen hand till Regionkontoret? Vad kan jag förvänta mig? Sen oroar jag mig en hel del för testerna man ska genomföras.. Ahhh...
Andra saker som händer i höst är att jag besöka Island, tillsammans med Soffy, Hanna och våran italienskalärare Marianne. Det ska verkligen bli hur kul som helst. På tal om kul så drar ju även innebandysäsongen igång på allvar snart. Det finns ingenting som är bättre, roligare eller som jag älskar mer än att vara på planen med ett gäng tjejer som är totally wonderfoul. Jag är grymt taggad och tror så jävla hårt på laget så det kommer bli en jäkla kul säsong. För att inte tala om ett herrans derby som kommer vara mellan oss och ÖSK. 
Framåt jul, eller rättare sagt 12 december (dagen innan Gabi fyller förövrigt) har Winnerbäck en spelning här i Örebro. Det kommer bli juvligt som alltid, tillsammans med min bästa vän Sofia. 

Det kommer även bli en sista höst i SP3EU. En sista höst i samma klass som mina underbara vänner. Men ändå såklart inte våran sista höst tillsammans. Ja jäklar vilken bra höst det här kommer bli.





 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska inte med på LW eller?!

2009-08-23 @ 20:31:03
URL: http://emmeri.blogg.se/
Postat av: linniers

jorå

2009-08-23 @ 21:17:44
Postat av: linniers

jorå

2009-08-23 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0