another summer is just another summer

Vi började sommaren med att åka till Rom


Vi åkte in till örebro på studenten och grattade bl.a Alex


vi avslutade tvåan med att äta på hällas
 

min kusin slutade nian och dagen efter var vi hos marie som tog studenten
 

utflykt med familjen till Söderköping
 

Dom första dagarna på sommarlovet var görbra väder och ägnades till att bada flera dagar i rad


natta styrde sommarfest


det gjorde även emelie, här har vi fastnat i "kumlasjönsbacken" i det fina vädret


kanalfesten, vi började hos familjen dohn och grillade sen gick vi ut på stan



jag fyllde 18 och skulle firas av mina syskon, dock blev micke sjuk och andreas var bortrest.
krogdebuten blev även denna lyckliga dag.
  

Jin fyllde 18 och det firades


det blev en del myskvällar med bästa tjejerna bl.a hos mig, elin och natta


Linda styrde också sommarfest med grillning innan med tjejerna


vi styrde även återförening av pip hos mig och käkade väldigt god mat och lekte lekar, skitmysig kväll!


sassa fotade mig och emma en regnig kväll

träffade helena endast en gång (!!!) i sommar men vi hade jätteroligt. (saknar dig mer än nåt annat!)
 

hade en jättemysig sommarkväll med linda och madde


var ensam hemma i ca tre veckor så provade på vuxenlivet lite smått haha


frida och amanda fixade med kräftskiva i finnerödja


liseberg och en helg i göteborg med laget
  

provade på sushi med madde och linda en kväll
  

JOBBADE. här med sophie men också anton robert och sara


flera biokvällar blev det, bl.a med madde som avslutades med nattbad och bastu


blev faster till viggo <3


midsommar i harge med tjejerna


klassfest





festival nr1 Peace and love!!!
  

festival nr2 Putte i Parken
   

såg moneybrother på scen två gånger i sommar!!!!1



det var min sommar i korthet. tack alla ni som förgyller stunderna och gör så att man får bra minnen! ni är guld värda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0