en inte helt vanlig tisdag

Tisdagar är på schemat den värsta dagen enligt mig. Tre långa lektioner innan lunch, (där två utav dom är 1½ resptektive 1 timmes språk) och sedan mina "favoritämnen" matteB och NaturkunskapA efter lunchen. Ja, tisdagar är pest. Fast den här tisdagen gick både snabbt och var rolig.
På italienskan håller vi på och spelar in film, tyskan var rätt okej, på eu-temat sköt vi fram 30 minuter pga försening av tåg, matten var rätt okej den med och på NKAn kan man bara garva eftersom fågel-björn har fått fnatt på senare tid och skämtar en massa..
Efter skolan åkte jag och Cicci in till Örebro för att ta en efterlängtad fika. Först gick vi dock till Foto7an och hämtade bilder som jag beställt (det saknades dock två st och priset var verkligen för högt tycker jag :s). Sen gick vi i alla fall till Java, beställde bla världens godaste kladdkaka och satt där en himla lång stund. En väldigt trevlig eftermiddag med en supertjej blev det.
Här hemma hade jag tänkt att plugga, men som vanligt svek jag mig själv och sysslade med annat. Satte in bilderna jag hämtat ut i ramar och satte upp dom på väggen. Det var knepigt men vart faktiskt nöjd med resultatet. Plus att det är jättefina bilder och Sassa har tagit 7/10 stycken haha!

Emma ringde nyss från GiorgettoHouse så nu ska jag ta en rask promenad och möta henne!
Må väl!





Klicka för stor bild
lovade att lägga ut en bild på cicci ;)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack för en supermysig dag vännen!

2009-02-03 @ 22:12:46
Postat av: Saz

Nu måste jag verkligen få komma hem till er och kolla! :D Varför fick du inte med alla bilder? skumt.. <3

2009-02-04 @ 10:18:28
URL: http://sazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0