ironic

Nu är det snart natt och här sitter jag som vanligt. Är helt slut i kroppen efter träningen, eftersom vi hade oförberett beeptest på fysen och sen bollpass på det. Men är man idrottare så är det bara att bita i och stå ut. Är man studerande är det också bara att bita i och stå ut. Har ju trots allt bara ett och ett halvt år kvar i skolan.... JIPPIE

Imorgon har vi matteprov. Ingenting som jag ser fram emot direkt! Har aldrig varit en höjdare i matte och saker man är dålig blir ju oftast saker man avskyr.

Angående resan till Rhodos står jag still. Det suger också.

Och pratade med frida en liten snabbis förut, hon är ledsen vilket också suger.

Ja ni vet, måndagar är sugdagar (samt alla andra vardagar då man tvingar sig upp till äckelskola)


Nu ska jag plugga matte! JIPPIE
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0