it's love I think

Ja, jag trodde att jag visste vad kärlek var. Men det där är riktigt kärlek.
Eller så är det bara sånt som visas på film. Vad vet jag om kärlek och om livet?



18.00 började Australia och jag, Emma, Soffy, Jin och Frida satt med perfekta platser (haha alla platser var nog rätt perfekta eftersom salongen var den minsta) och både log men också snyftade med till filmen...
Men jag är inte förvånad över att filmen var så jävla bra, det är ju samma regisör som har regisserat Moulin Rouge, så jag visste redan innan att det var ett bra filmalternativ.

Men faktiskt, den var riktigt jävla bra!


och så fastnade den oerhört fina låten



Kommentarer
Postat av: Helena

åh såg du den idag :D:D den är såååå bra!!

2009-02-20 @ 23:41:14
Postat av: Linnéa

Ja den var verkligen så grymt bra :D

2009-02-21 @ 10:12:32
Postat av: Jin

Tycker du verkligen att det var bra platser:P? jag är riktigt tveksam till det :( med tanke på tanten med käpp som tvingade mig att gå förbi alla på höger sida och springa förbi filmduken , endast för att nöden kallade!

2009-02-21 @ 23:32:45
Postat av: fritjof

Han är med i x-men och Kate & Leopold vad jag vet :) Kate & Leopold är världens sötaste film, och du måste se den om du inte har sett den :D

2009-02-22 @ 12:52:02
URL: http://fridaakaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0