läget just nu

Jaha mina vänner. Vi har gått in i andra halvan av februari nu och därmed också passerat alla hjärtans dag.
En fin dag tycker vissa. En överskattad dag tycker andra. Jag vet inte vilket alternativ jag backar upp. Hade jag en partner så är hade jag förmodligen spenderat dagen med honom, kanske gett något litet bara myst. Det som är syftet med dagen, men å ena sidan så borde det inte finnas någon speciell dag då man "ska" vara extra snäll, mysig, gullig och trevlig. Å andra sidan finns det nog en liten charm bakom dagen. Det är ju trots allt alla hjärtans dag. Det bara är så...

Men eftersom jag inte har någon partner, men har mina tjejer så tillbringade jag kvällen med dom. Det blev inte alls som vi hade tänkt oss kvällen utan det slutade med att vi satt här hemma hos mig (efter att ha kollat på halva mamma mia och halva Hey Baberiba) och diskuterade livet med chris, agge och sundblom. Riktigt djupa frågor och svar lades upp vi förde riktigt djupa diskussioner ibland.

Annars så har de senaste dagarna och veckan rullat på som vanligt. Mamma och pappa är i Rom så Emma och jag nosar lite på vuxenlivet. Var på USÖ idag och fick klart att jag äntligen ska få börja käka tabletter som SKA hjälpa mot mina besvär. Inte nog med det beskedet så fick jag även reda på att jag ska på arbetsintervjuv inför sommarjobb på Lithells, något som jag också vart glatt överaskad av. Plus att jag fick sms av Micke som skrev att Jossie har fått jobb, så även det hörde till dagens positiva ting.

Imorgon blir det att åka till Närke Sten och sola och sen ska jag bara ta det lugnt och kanske ta fram matteboken en sväng. Skulle dock vilja åka pulka, men har ingen pulka så det blir svårt. Om ingen som har pulka vill dela med mig?

Sängbesök nu, ska kolla på 2½ men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0