virrpanna

Haha, våran Italienskalärare Marianne kan vara den roligaste...
Idag på lektionen hände det här:

Marianne: Okej bra, elevX kan du svara på den här frågan... blablabla
elevX: nej... jag vet inte. jag kan inte
Marianne: Jo men jag frågade det här och det står ju att det stämmer där så du kan bara säga "jaa".
elevX: Jaa?




Vid ett annat tillfälle:

Marianne: Jaha då ska vi ha prov då och då....
Elever utropar: Vaaa?
Marianne: Ja jag vet, så tänkte jag med när jag hörde mig själv nyss säga det.

Kommentarer
Postat av: s

hahhihihoa marre<3

2009-02-24 @ 19:27:33
Postat av: s

hahhihihoa marre<3

2009-02-24 @ 19:27:40
Postat av: Cecilia

skön hon är hahaha!

2009-02-26 @ 15:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0