what to do

kollade igenom lite gamla inlägg och såg att jag i fjol hade gjort en "lista" som innehöll kommande roliga händelser. Eftersom vintern är seg och tråkigt just nu så täntke jag blicka lite framåt och göra en så jag har något att se fram emot..

[ ] spela de två sista och viktigaste matcherna i serien
[ ] åka till hudiksvall och spela sista steget i SM, så kallade innebandyfesten!
[ ] Håkan Hellström med Frida Natt och Soffy
[ ] 1/3 fira Soffy
[ ] fira Frida
[ ] Åka till Rom med klassen
[ ] Förmodligen åka till Schweiz i slutet av maj?
[ ]  sommarjobba?
[ ] kolla på moneybrother och L.W en dag på peace?
[ ] FYLLA ARTON
[ ] Förmodligen åka till Rhodos med tjejerna
[ ] Bli faster!!!
[ ] Börja skolan = sista året!!
[ ] åka till island med ita-gruppen


har säkert glömt något men så här ser det ut än så länge i alla fall.. hoppas den fylls på :)

Kommentarer
Postat av: s

hur läskiga är vi inte? en sånhär lista har legat i mitt utkast i två dagar och väntat på att bli publicerad. behöver jag säga att den innehåller ungefär 90% samma saker? :D du och jag gumman, du och jag ;)

2009-02-17 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0