nya löften!

Kom nyss hem från Maxi. Mamma handlade lite inför morgondagen när vi ska åka till Mjölby för att möta deras distriktslag med vårat. I alla fall så passade Emma och jag på att handla lite godis eftersom det är extrapris, 2.90 den här veckan. Inte dåligt :D
Något som däremot är dåligt är att jag hade ju som nyårslöfte att inte äta godis under 2009. Fast det var inte heller idag jag bröt det, utan det var i förrgår den 2a januari haha! Men ska faktiskt bara skjuta upp det så jag börjar på torsdag istället, samtidigt som skolan börjar....


Har föresten kommit på ett nytt nyårslöfte. Att jag ska göra saker (till exempel plugg) i tid för att slippa stress, och jag ska då även ha avstängd mobil under nätterna -något som jag aldrig har haft. Man har ju hört att det ska hjälpa, så varför inte prova?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0