what a weekend!


i fredags hade jag planerat att åka in till mellringehallen för att kolla på derbyt mellan Axberg och Lillån. Men så är jag ju också lite naiv. Hade en väldigt snäv deadline; att skriva klart mitt EU-tema arbete så att jag kunde vara inne i örebro runt halv sju-sju. Så satte igång med pluggandet direkt när jag kom hem från skolan, vilket var runt tre. När klockan var halv sex kom mamma in i mitt rum och sa att hon skulle göra klart maten så snart som möjligt så att jag hann med att äta. Då hade jag inte ens kommit halvvägs med arbetet så jag gjorde slag i saken och fick smsa Lund att jag omöjligtvis skulle kunna hinna med att kolla på matchen.
Arbetet skickade jag in till min lärare Mattias när klockan var 23.58. Ni kanske förstår nu att jag saknar tidsuppfattning?

lördagen var rätt hektisk. Matchen började kl 15.00. (har inte så mycket att säga om den förutom att jag faktiskt blev matchens lirare och sen finns det att se på kumlanytts hemsida)
Efter matchen var det snabbdusch som gällde och sedan hem för att göra sig iordning och ta emot familjen Grabö som var hitbjudna på mat m.m. En riktigt trevlig och lyckad kväll!!!

idag har varit allt annat än hektisk i alla fall. vaknade vid tolv. Efter "frukosten" satte jag på cdn jag lånat (från Hjördis) där Mia Törnblom läser sin bok Självkänsla Nu! Eftersom jag är så trött nuförtiden så somnar jag bara när jag läser så det är ett riktigt bra alternativ att lyssna på boken i stället. Plus att den är så jävla bra också!!
Nu ikväll har vi haft familjemiddag med god mat. Ska snart duscha och sen gå och lägga mig. Prao imorgon... Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0