v.3

Hej!
Det var några dagar sedan jag skrev senast, och orsaken är att jag dels inte har haft tid men också för att bloggen har varit knepig och det har inte gått att loggat in..

Under de senaste dagarna har det inträffat en del nya saker och förändringar i mitt liv.
- Jag har skaffat Facebook (som jag sa att jag aldrig skulle göra.... hmm)
- Jag har fått en tv och dvd till mitt rum.
- Jag (+ några fler) har prelimänärbokat en resa till Rhodos i sommar

Dessa saker är väl sådana saker som varit de mest positiva de här senaste dagarna (till och med Facebook, haha).

Men även att Svenska provet faktiskt gick helt okej, att vi (jag och Emma) igår mös och käka kinamat hos Micke och Jossie samt vinsten idag är också betydliga saker.. Särskilt vinsten mot Köping idag. Den satt så jävla gött och jag ska bara njuuuuuta av den ikväll och slå på en film!

Det var allt för idag, och tack till den här veckan!
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0