we're doing a great job'

Matchen igår slutade 3-3 efter 60 minuter och tillslut vann vi sudden med udda målet så vi kammade alltså hem 2 poäng. Vi ligger nu på sjätte plats i tabellen med samma poäng som Vänersborg på femte plats. Riktigt skönt att vi plockade poäng igår efter hård träningsvecka. Referatet från matchen finns på bloggen.

Efter matchen följde Soffy med mig hem och vi åt och gjorde oss iordning för att ta tåget med Emma och Hanna till Laxå. Vi gick raka vägen till Jin och lämnade av väskor, hämta upp Frida, Jessica och Jin m.m och sen bar det iväg till bowlinghallen för att bowla med Abbe, Ersin, Bruus, Elin och Jimmy. Efter bowlingen gick vi till Henke där det var lite mer folk. Haha det blev rätt galet, gick lite vilt och hett till vissa stunder. Men det kvällen blev i stort sett ett gott skratt, hur kan det inte bli när Ersin är med? :D
Jin och jag gick hem lite tidigare och hade mycket roliga samtal kanske :D hahah!

Det sämsta med kvällen är att Soffy fick mig att bryta mitt godisförbud med "Linnéa, vi måste ju äta peace tillsammans och godiset är asbilligt. Vi kan börja på måndag igen och har då godisförbud tillsammans."
Varför gick jag med på det undrar jag nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0