peace and love for the win

Håkan Hellström, Lars Winnerbäck, Moneybrother, Lykke Li, Peter Doherty, Florence Valentine, Molotov Jive, Stiko Per Larsson, Calaisa, Jahcoustix, Maria Mena, Promoe, Simon Norrsveden (aaaah soffys förtjänts men han är fan bra haha) Sofia Karlsson, Adam Heldring, Atmosphere, Deportees, Milow, Opeth, Parken, Perssons Pack, Ram di Dam, The Baboon Show, The Sounds, Timbuktu, Turbonegro, Witchcraft, Abalone Dots, Anna Ternheim, Dorlene Love, Hello Saferide, Jenny Wilson, Jonathan Johansson (japp soffys helt förtjänst även här), Jonna Lee, Kalle Baah, Laakso (Cicci!!!) Lissi Dancefloor Disaster, Melody Club, Miss Li, Sanna Carlstedt, Sophie Zelmani, Sugarplum Fairy, Titiyo,

nu har jag kollat igenom alla band och artister till Peace och jag kom fram till dessa som jag gärna ser (haha soffy har tipsat mig om en del) och det kommer bli bra det här! Det ska bli galet och vi ska vara galna. Lets rock!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Wohoo! hade så bra Linnéa och dansa järnet!

2009-06-18 @ 12:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0