don't tell lies and don't joke, just answer



Har inte sett ett moln på flera dagar och gud vad det är skönt.
Igår gymmade jag och låg sedan i solen och stekte fram till Soffy och Natti kom. De var här någon timme innan vi blev skjutsade till Kumlasjön där vi mötte upp Frida K. Där satt vi ungefär 2½ timme och gottade oss i solen. Sen kom Jennie och vi började gå mot Hällabrottet. Promenaden gick hyfsat fort och i Hällabrottet anslöt sig Emma till oss innan vi gick till Emelie som hade 18års kalas ihop med Sofia. Kvällen vart lugn för min del, men ritktigt bra med dunderbra väder och bra sällskap. Framåt halvett bestämde jag Frida och Sööder att vi skulle börja gå hemåt. Vid Kumlasjön gick Frida till sin mormor där de skulle sova i husvagnen och jag och Sööder fortsatte gå hem. Vid gamla tennisplanerna mötte vi Emiloch han följde med oss och åt glass hemma hos Sööder. Bra slut på en bra kväll får jag lov att säga!

Idag har jag gymmat, solat och umgåtts med Micke och Jossie. Vädret är fortfarande lika bra!
this is the life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0